Reflex Customer Experience Day 2025

Ontdek op 13 november hoe jij vooroploopt in Food ERP

met de innovaties van ReflexSystems

 

Meld je aan

Samen de digitale toekomst van de Food vormgeven

Zet je zintuigen op scherp, want tijdens de Reflex Customer Experience Day ontdek je wat er mogelijk is als technologie, praktijkervaring en visie samenkomen. Geen droge theorieën of eindeloze PowerPoints, maar échte verhalen, live demo’s, en inspirerende sessies waarin de voedingsmiddelenindustrie centraal staat.

Praktische Innovatie

Slimme oplossingen die vandaag al waarde toevoegen.

Mensgerichte Technologie

Technologie die werkt vóór mensen, niet andersom gedacht.

Inspirerende Verhalen

Echte ervaringen die inzichten en ideeën in beweging zetten.

Meld je aan

We hebben slechts 150 plekken beschikbaar voor een dag vol inspiratie, innovatie en inzicht in de toekomst van jouw sector. Meld je snel aan en verzeker jezelf van een plek!

Bevestig je aanwezigheid en wensen:

* verplicht veld
Allergieën en dieetwensen *

Let op: De Reflex Customer Experience Day is uitsluitend bedoeld voor klanten van ReflexSystems.

Aanmeldingen van andere partijen worden niet in behandeling genomen.

Een eerste indruk van ons event

Plenair programma
Tijdens het plenaire programma duiken we in de koers van ReflexSystems. Wat is er toegevoegd aan ReflexBlue, waar staan we in de markt en hoe kijken we vooruit? Ook laten we zien waarom steeds meer bedrijven overstappen én hoe je zelf de volgende stap kunt zetten.

Daarnaast krijg je een update over Reflex 3000: nieuwe functionaliteiten, het vervangen van de haspsleutel, verbeteringen in gebruiksgemak en connectiviteit via API’s. Een compacte, maar krachtige start van de dag waarna je gericht verder kunt bij de themastands op de Expo.

Reflex Expo
Een informele beursvloer met themastands waarin onze oplossingen centraal staan. Van ERP tot hardware, van integratie tot app jij bepaalt waar je in duikt.

Bij iedere stand staan onze specialisten klaar om jouw vragen te beantwoorden en praktijkvoorbeelden te laten zien. Of je nu gericht komt voor een nieuwe module, of gewoon nieuwsgierig bent naar wat er allemaal speelt, dit is jouw kans om op een laagdrempelige manier kennis te maken met alles wat ReflexSystems nog meer te bieden heeft.

Netwerken
Tijdens de Reflex Customer Experience Day is er volop gelegenheid om te netwerken met andere bedrijven uit de voedingsmiddelenindustrie. Of je nu actief bent in vis, vlees, AGF of zuivel, je komt in contact met collega’s uit de sector die met vergelijkbare uitdagingen en ambities werken. 

In een toegankelijke setting kun je ervaringen uitwisselen, ideeën bespreken of gewoon even bijpraten met andere gebruikers van onze oplossingen. Wie weet doe je onverwacht inspiratie op, of leg je de basis voor een waardevolle samenwerking.

Foodfestival
We sluiten de dag af in ontspannen sfeer in het restaurant van Liemès.

Geen formeel diner, maar een culinaire ontdekkingstocht langs verschillende foodstations. Je geniet van kleine, verfijnde gerechtjes die ter plekke worden bereid en met zorg zijn samengesteld.

Laat je verrassen door de smaken, de presentatie en de kwaliteit die je van Liemès mag verwachten. Een smaakvolle afsluiting van een inspirerende dag.

We kunnen niet wachten je te verwelkomen! Nog maar zoveel dagen tot de Reflex Customer Experience Day:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Datum en tijd

13 november 2025
13.00-17:30 uur

Adres

LIEMÈS restaurant | events
Proostwetering 11
3543 AB Utrecht

Heb je vragen over de Reflex Customer Experience Day?

 

Check hieronder eerst of jouw vraag al beantwoord is bij de veelgestelde vragen. 

Staat je vraag er niet tussen? Ons Sales en Marketing team staat voor je klaar.

Brian Caarels

Brian Caarels

Senior Accountmanager

Sreshant Rambhajan

Sreshant Rambhajan

Accountmanager West Nederland

Jonathan Kiewiet

Jonathan Kiewiet

Accountmanager Oost Nederland

Aimée van den Berg

Aimée van den Berg

Marketing Specialist

FAQ – Reflex Customer Experience Day

Wat is de Reflex Customer Experience Day?

 

De Reflex Customer Experience Day (voorheen Gebruikersdag) is een inspiratiedag speciaal voor onze klanten. Tijdens dit event nemen we je mee in de nieuwste ontwikkelingen binnen onze soft- en hardware en delen we onze visie op de toekomst van foodautomatisering. Daarnaast vertellen andere bedrijven hoe zij Reflex in de praktijk gebruiken en welke voordelen dat oplevert.

Een belangrijk onderdeel van de dag is de Reflex ExpoHier ontmoet je collega-bedrijven die hun ervaringen delen, maar ook onze eigen specialisten én partners. Bij de stands van Reflex vind je uitgebreide informatie over onze Online Apps, kun je in gesprek met Sales die demo’s geven en krijg je de kans om vragen te stellen over de toepassingen die voor jouw bedrijf het meest relevant zijn. Daarnaast zijn er partners aanwezig die laten zien hoe hun oplossingen aansluiten op Reflex.

De Expo is daarmee dé plek om nieuwe kennis op te doen, ideeën uit te wisselen en waardevolle contacten te leggen binnen de foodsector.

De Reflex Customer Experience Day is vanaf nu een jaarlijks terugkerend evenement, zodat je ieder jaar opnieuw de kans krijgt om inspiratie op te doen, kennis bij te spijkeren en de verbinding met andere klanten én met ReflexSystems te versterken.

Wanneer en waar vindt de Reflex Customer Expierence Day plaats?

De RCED vindt plaats op donderdag 13 november 2025 bij
LIEMÈS | restaurant en events
Proostwetering 11
3543 AB, Utrecht (The Wall).

Parkeren kan gratis bij de locatie, je ontvangt een uitrijkaart bij vertrek.

Waarom ben ik uitgenodigd?

De Reflex Customer Experience Day organiseren we speciaal voor onze klanten. Jij bent uitgenodigd omdat je als klant belangrijk voor ons bent en we je graag betrekken bij de nieuwste ontwikkelingen én bij de Reflex-community.

Onze mailinglijst is zorgvuldig samengesteld en uitsluitend bedoeld voor klanten. Mocht je onverhoopt toch een uitnodiging hebben ontvangen terwijl je geen klant bent, dan horen wij dat graag en kun je de uitnodiging als niet-verzonden beschouwen.

Hoe kan ik mij aanmelden?

Indien je geen uitnodiging per e-mail hebt ontvangen, kun je je eenvoudig aanmelden via het online formulier op deze pagina. Na je aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail

Kost mijn deelname iets?

Nee, deelname is volledig kosteloos. ReflexSystems biedt dit event aan om jou te informeren, inspireren en te verbinden met andere klanten.

Mag ik een collega meenemen?
Tuurlijk! Deze kun je eenvoudig dit aanmeldformulier .

Vermeld bij de registratie jullie bedrijfsnaam, de namen en e-mailadressen van je collega’s zodat iedereen een eigen bevestiging ontvangt.

Wat kan ik verwachten van het programma?

Wil je alvast een indruk krijgen van het event? Bekijk dan dit overzicht op de pagina.
Het volledige programma ontvang je enkele weken vóór het event per e-mail, dus houd je inbox goed in de gaten.

Wat als ik mij heb aangemeld maar toch niet kan komen?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er onverhoopt iets tussenkomt. Omdat wij je plek reserveren en rekenen op je aanwezigheid, vragen we je om bij verhindering altijd telefonisch contact op te nemen met je accountmanager. Zo kunnen we samen goed afstemmen en eventueel een collega van jou laten deelnemen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan gebeuren dat onze bevestigingsmail niet direct in je inbox terechtkomt. Controleer daarom eerst:

1. Spam-/Ongewenste mailmap
Soms belandt de bevestiging per ongeluk in je spam of ongewenste mail. Kijk ook in de map

2. Promoties (Gmail) of Reclame (Outlook).

3. Zoek op afzender
Zoek in je mailbox op gebruikersdag@reflex-systems.nl. Zo vind je de mail sneller terug.

4. Wacht een paar minuten
Het kan enkele minuten duren voordat de mail wordt afgeleverd.

Nog steeds niets ontvangen?
Neem dan contact met ons op met Aimée van den Berg van Marketing via a.van.den.berg@reflex-systems.nl of bel ons via +31 (3)6 535 80 70. Wij controleren direct of je inschrijving goed is doorgekomen en sturen je de bevestiging opnieuw.