REFLEXSYSTEMS

Accurate en professionele service

Easy. For Sure!

Onze belofte ‘Easy. For sure’ aan de foodindustrie beperkt zich niet tot de soft- en hardware die wij ontwikkelen en leveren. Gebruiksvriendelijkheid en gemak komen bij ReflexSystems ook heel sterk tot uiting in de service die wij aan onze klanten verlenen. Accuraat en professioneel. Daar mag u ons op afrekenen. Het is zoals onze klanten het zelf zeggen: ‘de mensen van ReflexSystems en de manier waarop ze met de klanten omgaan spreekt erg aan’.

HELPDESK

Gebruikersvragen

Onze helpdesk is beschikbaar voor alle gebruikersvragen. 

Remote hulp

Soms moet je het zien om het te snappen. Door remote hulp kan (op een door u te bepalen moment) een helpdesk-medewerker met u meekijken om u te ondersteunen bij uw vraagstukken.

Standby service

Ideaal voor livegangen en of updates is de standby service. Onze medewerker staat op het met u samen afgestemde moment standby om u te helpen bij uw uitdagingen. Dit kan in de avond en/of in het weekend zijn.

Online ticketingsysteem

Door ons online ticketingsysteem wordt het voor u mogelijk gemaakt uw tickets op het door u gewenste moment aan ons door te geven, te volgen en direct te communiceren met onze helpdesk. Dit ticketingsysteem is gekoppeld aan uw mailaccount, waardoor u geen statusupdate hoeft te missen.

MONTEURS

Weegschaalcontroles

Onze servicemonteurs verzorgen de keuringen van uw weegschalen waarbij jaarlijks een controle en eventueel onderhoud wordt uitgevoerd op uw weegschalen, zodat u te allen tijden door kunt werken en proactief eventuele reparaties uitgevoerd kunnen worden.

Gecertificeerde ijkers

Met meer dan 35 jaar ervaring in het ijken van weegschalen worden onze servicemonteurs ieder jaar opnieuw gecertificeerd door het NMI voor het ijken van uw weegschalen, zodat u uw weegschaal kunt gebruiken voor handelsdoeleinden.

Breed inzetbaar

De servicemonteurs zijn breed inzetbaar en hebben verstand van weegschalen, scanners, registratieterminals, plaatsing van RVS tot het aansluiten van draadloze netwerkverbindingen, zodat u altijd een specialist in huis hebt.

CONSULTANCY

Advies op maat

Elkaar goed begrijpen is fundamenteel in uw optimalisatieslag. Door tijd te reserveren en ruimte te nemen voor inhoudelijke gesprekken, kan onze consultant u advies op maat geven.

Best practices

De ervaringen van onze consultants zijn de ideale bron om te begrijpen hoe soortgelijke bedrijven hun processen hebben ingericht met Reflex 3000. Deze “Best practices” kunnen u op weg helpen de juiste keuzes te maken.

Optimalisatie

Uw bedrijf groeit en veranderd met de dag. Deze dynamiek vraagt continu om verbeteringen. Door optimalisatieslagen met onze consultant als klankbord ondersteunt u uw dynamiek door de automatisering.

Implementatie

Wij laten u niet alleen, maar kiezen ervoor om u te helpen. Onze consultants zijn uw begeleiders bij de implementatie van een nieuw geautomatiseerd proces.

REFLEX ICT

Beheer & Support

Iedere organisatie voert haar eigen beleid met betrekking tot ICT-beheer. ReflexICT levert haar beheer en support op de manier zoals u wenst. Volledig beheer en support van ReflexICT of deels; in samenwerking met uw interne ICT-ers. ReflexICT biedt de mogelijkheid om uw omgeving 24/7 te monitoren, beheert uw organisatie met professionals en biedt top support met gegarandeerde responstijden. Geen zorgen meer om ICT.

Security & Back-up

In een tijd met toenemende cyberaanvallen, doet u zichzelf te kort wanneer u geen oog heeft voor de ICT beveiliging van uw organisatie. ReflexICT biedt uiteenlopende oplossingen om uw organisatie enerzijds continuïteit te bieden en anderzijds de beschikbaarheid van processen en middelen te garanderen. Sterk advies en solide security-oplossingen door kennis van de foodindustrie en ICT.

Cloud Services

ReflexICT biedt u een complete en persoonlijke digitale werkplek op basis van Microsoft technologie. Zij zorgt ervoor dat u productiever en efficiënter gaat werken en leveren met toepassingen als Office 365 en SharePoint. Het ontwerpen, bouwen en inrichten is onderdeel van deze trajecten, alsmede het bieden van trainingen. Zij heeft oog voor zowel techniek als de mensen die hiermee werken.

Connectivity & Voice

Uw fundament is zeker in deze digitale tijd van cruciaal belang voor een goedlopende organisatie. ReflexICT biedt een palet aan verbindingen, welke voorzien in uw wensen en ambities van de komende jaren. Uw bereikbaarheid optimaliseert ReflexICT door middel van Hosted Voice. Uw telefonie in de cloud. Telefoneren anno nu.

Hardware

ReflexICT werkt samen met hardware leveranciers die een goede kwaliteit-prijs verhouding bieden. Door up-to-date te blijven qua kennis (certificeringen) en een verhoogde betrokkenheid te tonen heeft zij goede betrekkingen met deze partners, waardoor zij net een stapje extra kan zetten voor uw organisatie. Een greep uit deze partners: Microsoft, HP, Cisco, Aerohive Networks, Lenovo, Vmware. Gaat u een vervangingstraject in qua hardware? ReflexICT ondersteunt u graag.